Tgcomer Geçenlerde Aynı sorunu yaşadım. Doktora gidip danıştım. Önce ntsye sonra da alttan muane oldum. Akıntıdan başka sancı yoktan başka cevap almadım. Ve doktorum da çok fazla idrara çıkmamdan kaynaklandığını söyledi. Ama herkese aynı olmayabilir. Gidip muane olmanı tavsiye ederim 😊