15+4 haftalık hamileyim.
Dün devamlı arka arkaya lavaboya çıktım lavabodan çıkıp daha koltuğa yerleşmeden tekrar geliyordu afedersiniz ama dolu dolu idrarım geliyordu.
Tekrar özür diliyorum ishal sancısı yaşıyordum yediğim birşey dokundu gibi düşünüyordum az önce de kardeşimle acile gittim bizim burada en son gideceğim bir devlet doğum hastanesi var gittim insan gibi değil it gibi davrandılar hadi hadi yat içeri girer girmez 😒
Doktor baktı sıvı mı azaldı acaba diye sordum sıvı normal dedi ama cihazı biraz bastırdı canım daha çok yandı birşeye bakıyormuş anlamadım pek düşük riski var istirahat et, ilişki yasak hafta içi polikliniğe gel dedi ben ağlamaya başladım ilk bebeğim düşük olmuştu.
Ama bu ayda düşük riski olur mu gerçekten ben çok şaşırdım ve çok üzüldüm cümle bile kuramıyor zoeuluk çekiyordum o iyi mi diye sorabildim zorla iyi dedi ama göremedim tersimde olduğu için böyle bir durum yaşayan var mı kanama lekelenme yok ama sadece bel ağrım ve karnımda sancı var 😔