ayseeerl13 Bebek hemşiresinin bunu hatırlatıp ilgilenmesi lazımdı 😒 Allah toparlanma gücü versin inşallah eğer tek sıkıntısı şeker ise çok kalmaz içinizi ferah tutun… Siz sık sık emzirmeyi unutmayın özellikle sarılık için de yeni doğan doktorları iki saatte bir emzirin diyorlar. Uyandırmak için altını açmak bezini değiştirmek, çoraplarını çıkarmak işe yarayabiliyor