38 haftalık hamileyim.Bi kaç gün önce gittiğimde nst de sancım çıktı.Ve arada gelen sancılarım var.Çok afedersiniz vajinamda şiddetli bi ağrı ve baskı var.Her dakika başı lavabo ihtiyacım oluyor.Her gittiğimde afedersiniz iç çamaşırım ıslanmış oluyor.Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ne yapmalıyım😥🤲🏻 Şimdiden cevap veren,yardımcı olan herkesten Allah razı olsun.