Gulseminhaliscelik Arık isminde karar verdik ama 2.isim için kararsız kaldık sizce böke mi yoksa Ege mi
Beyzademiirrr Gulseminhaliscelik Arık ? Anlamı ne yanlış anlamayın ama Arık böke hiç hoş gelmedi bana
Wonderwoman Gulseminhaliscelik isimleri yeniden mi dusunseniz acaba . Yinede siz bilirsiniz ama . Çocuk yarın öbür gün kızabilir size
mmavi bende iki secenek dediginiz icin egeye oy verdim yoksa arik hosuma gitmedi bokeyi kesin koymayin soylemiyorum bile.🤦🏼♀️ Yine siz bilirsiniz.