esraizmirli Ly020818 benimde öyle 32+1 günlük hamileyim ayakta durdugum zaman genelde oluyor ama saniyelik bir olay arada sırada oluyor sürekli olmuyor
Gzdehnm Ly020818 32. Haftada benim de başladı. Sancı da çıktı. İlaç kullandım bir de doktorum 3-4 dk da bir düzenli olursa gel demişti. O kadar kısa aralıklarla olmadı hiç
Ly020818 esraizmirli ciğer geliştirici oldum beş gün önce nst de ufak bir sancı çıkınca yatis verildi ve iğneler yapıldı ondan kaynaklı değildir değil mi fikriniz var mı acaba
esraizmirli Ly020818 doktorunuza sorun isterseniz benimde salı günü randevum gittiğim zaman sorucam ama benim çok ayakta durunca oluyor nadir yani 2 3 günde birkez anca oluyor