Bmom benim 20. Haftada gittiğimde dönmüştü🙈şuan 25 haftalık hala da baş gelişli artık dönmez heralde. Bi de 2 haftadır filan karnım çok aşağıda. Ben de endişelendim doktora sordum ikisinin de bir önemi yok erken doğum riskin şuanda görünmüyor. Erken dönmesiyle karnının aşağıda olmasıyla erken doğum riski olacak diye bir şey yok dedi siz de endişelenmeyin😊