-ilknur-12 35+3 deyim ve gece uykusu 0(sıfır).. huzursuz bacak sendromu nalet bişey. Gerçekten delirmek üzereyim tüm gece evde yürüyorum sabah karşı belki 1 2 saat uyuyabiliyorum.bunun dışında bel ağrısı , nefes darlığı, sürekli tuvalete gitmek neredeyse yarım saatte 1.kasık ağrısı da var.
Yok yok yani.az kaldı diyerek kendimi avutuyorum