Esra2158 bence doğum yöntemine doktor ve siz karar vermelisiniz. Bana sorduklarında normal isterim ama bebeğin ve benim sağlığım tehlikeye girerse tabiki sezeryan olurum derdim. Başka kimsenin buna karar verme hakkı yok bence. Zaten siz kendinizin ve bebeğinizin sağlığını herkesten çok düşünürsünüz. Suni sancıyla ilgilide hiç korkmayın, doğumun her hali zor zaten. Sancı geldikçe sürekli nefes alıp verin, filmlerde görünce ne gereksiz derdim ama baya işe yarıyor gerçekten :) Siz bir annesiniz ve her türlü bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alacağınız güç var sizde♥️