Fghkk Merhaba şuan hamileyim doğumdan belirli bir süre sonra burun estetiği yaptırmayı düşünüyorum. Doğumdan sonra estetik yaptıran varmı varsa ne kadar bir süre gecmesini önerirsiniz 🤔
esraizmirli Fghkk burun ameliyatı öyle kolay bir süreç değil canım ağrılı sancılı oluyor bende oldum bence bebeğinizi sütten kestikten sonra olun en azından emmek için ağlamaz sizi bunaltmaz süreciniz daha farklı olur bu benim fikrim siz daha iyi bilirsiniz ☺️
Beyzademiirrr Fghkk hamile kalmadan önce yaptırmıştım ozaman bile çok zorlandım en az 2 hafta bebeğinizle ilgilenemezsiniz çok zor çok ağır geçiyor sonrası 2-3 ayda eğilemiyosunuz resmen günlük işler eziyet oluyor bence çocuğunuz yaşına girsin öyle yaptırın