symaa43 merhaba rahatsız ediyorum kusura bakmayın.Ben yasmin kullanıyorum Malesef başka detlerden kendimi unuttum.Tam da yumurtlama dönemi yasmin düzenli kullanamadım.ama şimdi kuşkum var hapa yine de devam etmeli mi ya gebelik oldusa çok erken hap almıyım o zaman nasıl yapıcam.Fikir verirseniz sevinirim.
iyi akşamlar