32+0 bugün kontrole gittik, 2271 gram dedi, boyu sordum bende, boyla alakalı 14ncü haftadan sonra boy bilgisi vermek yanıltır dedi doktorum 🙄 Kilosuyla alakalı da tontiş bi bebek olucak dedi, hep iri gidiyordu erkek olmasının etkisi bir de genetik diyor (eşim de ben de iriyiz). Sat 32+0 ama usg’de göbek çevresi 34+1 baş 35 dedi. Yanılma payını düşersek bile en az 10 gün önde dedi. Endişelenmememi söylese de sanırım yalnız olmadığımı bilmek istedim 🙏🏻 İri bebek anneleri doktorlarınız bu konuda sizlere ne diyor?