Badebebekkk Selammm Sigarayı bıraktıktan ne kadar süre sonra balgam hissinden kurtuldunuz? Benim hiç geçmeyecekmiş gibi beni çıldırtıyor artık bir kaç gündür asist kullanıyorum ama işe yaramadı siz bir çözüm bulabildiniz mi?
OzgeAlya Badebebekkk Beenn🙋🏻♀️ 3 ay oldu bırakalı ben bıraktığım hafta etkisini gördüm sabahları kuş gibi uyanıyorum balgam da yapmadi ilk hafta
Seda-34 Badebebekkk Allah Allah neden acaba🤔 ben de yıllarca kullanmış olmama rağmen bırakınca bir kaç hafta içinde geçti. İyice bir araştırmak lazım nasıl geçeceğini. Doğal yollar vardır belki iyi gelen
isimsizbiranne Badebebekkk ben dort senedir icerdim ama cok degil gunde 7-10 tane hamile oldugumu ogrenir ogrenmez biraktim hic balgam sikintisi yasamadim ama karanfil deneyebilirsin tabi biraz da sabir yavrun icin ☺️
fethiyeli48-48 Badebebekkk asist asıl deli gibi öksürtür gıcık yapar kuzu belki geçti asist yüzünden böylesin
Badebebekkk OzgeAlya benim de 2 ay oldu ama aşırı balgam var ve atamıyorum ben de bir rahatlama olmadı yani 😔
Badebebekkk Seda-34 bütün doğal yolları denedim ama asla bir faydası olmadı en son doktoruma geri sigaraya başlıcam çekemicem bunu böyle dedim
Badebebekkk isimsizbiranne beni o kadar çaresiz bırakıyor her gece lavoba nın başında öğürmeler artık en son fenalaştım serum falan taktır sırf bu balgam olayından sebep sinir krizi geçirdim bebeği istemiyorum diye ağladım halbu ki isteyerek yaptım çok istiyordum ama şu an o kadar hevessizim ki anlatamam hayat enerjim bitmiş durumda
Merveayzfur 8 .aya girdik ilk ogremdim gun bırakmak nasip oldu cok sukur ama halen balgamli oksuruk ve cigerimden ses geliyor ne mutlu bize sigarayi birakip saglikli donguye giriyoruz bebisleeimizle cok sukur rabbim bi sancida kurtarsin tum gebelerimizi🥰🤲🏻
Badebebekkk Merveayzfur Amin inşallah 🤲 siz de mide bulantısı her hangi bir etki yapmıyor mu? Ya da öksürük le balgamı atabiliyor musunuz
Badebebekkk fethiyeli48-48 öksürük yok ki belki öksürük olsa öksürük le balgamı da atcam ama yok oda işe yaramadı
EymenAli21 Badebebekkk hamile olduğumu ogrendim ilk ayimda tiksindim direk hala kokusundan midem bulaniyo eşim kullaniyo yanına asla yaklaşamiyorum 21+5olduk inşallah bidahada içmem hiç olmadı öyle sıkıntılar çok rahatım 😊
Badebebekkk EymenAli21 bende tiksiniyorum eşim her içtikten sonra elini yüzünü dişini fırçalıyor yolda yürürken koku alsam direkt öğürüyorum bende 12+3 haftalığım
Badebebekkk Merveayzfur her hangi bir şey kullandın mı ben atamıyorum bu da mide bulantısı yapıyor kusmamak için ilaç kullanıyorum resmen