Mlkx21 rekor bende galiba 39 ile hamile kaldım doktorum bile dalga geçmişti 😊 çok iştahlı ve düzenli beslenen bir insan değildim ilk 4 ay sürekli kustum halsizdim 5e girdikten sonra sırf bebek için mutlaka eşimle uyanıp kahvaltı yaptım süt içip yumurta yedim kaşar peynirini meyvemi kuruyemişimi eksik etmedim önce mecburi yerken sonradan düzene oturduğunu farkettim şimdi 37+1im 21 kilo aldım bebeğimde 3 kilonun üzerinde kahvaltını kesinlikle eksik etme süt iç yumurta ye yoğurduna koyabiliyorsan biraz ceviz yada fındık ezip koy öyle ye yediğin içtiğin yarasın inşallahhh 🤗