Gebelikte yer elması yenir mi ?
Gab3453 Bir zararı yok ben yiyorum :)
Gab3453 trioidle ilgili bi sıkıntınız varsa yememenizi tavsiye ederim
Basakgul teşekkür ederim ☺️