Azrece123 Merhaba kızlar sabahta aynı postu actım kimse gormedı sanırım dogumum burada olacak mecburi sezaryen burda dogum yapan varmı bilgisi olan nasıl odalar falan iki kısılık mı memnun kalan varmı
Smanrsmsk61 Azrece123 odalar 2 kişilik canım sancı çekerken tek kişilik oda da oluyorsun kuzenim doğum yaptı ve yanına kimseyi almıyorlar