Drnzgn 36+2 iki gün önce sancım falan yoktu her şey yolundaydı. Bir hafta sonra gidecektim. Bu sabah çok uzun süre hareketsiz kalınca korktuk ağrım da vardı gittik. İyiymiş ama bu defa da sancım çıktı. 1 cm açılmam varmış. Kanala inmemiş. Eve geldik takip ediyoruz bakalım sancı, hareket vs. Bir de bu defa boynunda kordon gördüm sanki dedi 😔