Merhaba hanımlar 9+3 deyiz bugün çok şükür 7+2 de ikizlerimin olduğunu öğrendim ilk başlarda çok göğüs hassasiyetim vardı ve artık yok hiç mide bulantım olmadı hadi 1 bilemedin 2 tabi bulantı denirse onada kokulardan biraz rahatsız oluyodum mutfakta falan oda kesildi ikiz bebeklerde daha fazla oluyor diye biliyorum ama bnde yok bnm gibi olanlar varmı ve ikiz annesi olup cinsiyetinizi öğrendinizmi kaçıncı haftada öğrendiniz ve son bi sorum daha ikizlerde cinsel ikişki yasak dedilermi sizede ve sizinde eşinizin istekleri oluyomu hala bi cinsel hayatınız varmı ben çok korkuyorum bişey olur diye bebeğime bi sıkıntımız yokmuş ama doktor ikiz olduğu için 9 ay yasak dedi sizede dedimi doktorunuz böyle bişey şimdiden teşekkür ederim cevaplayan herkese ve rabbim inşallah evlatlarımızı sağ sağlim kucağımıza almayı nasip eder ve anne olmak isteyen bütün kardeşlerimize annelik duygusunu tatdırır Allahım inşallah kimsenin kucağını boş bırakmaz ve inşallah hiç kimseyi rabbim evladıyla ve eşiyle ailesiyle en sevdikleriyle sınamaz Allaha emanet olun cevaplarınızı bekliyorum hanımlar❤❤❤