Ates21 Kizlar hamileliğim öncesinde de başından beri hep beyaz akıntı oluyordu 16 haftaya kadar devam etti birden kesildi olmuyor doktor kontrolüne 2 haftam var merak da ediyorum olması bı dert olmaması bı dert normal bişey mıdır acabaa bu
Zzuullaall Ates21 merhaba şuan bende aynı şeyle karşı karşıyayım. 15 haftalıgım akıntım cok yogundu son iki gündür kesildi bende endişelendim. Sizin sonrası nasıl devam etti acaba ?
Ates21 Zzuullaall Benim ara sıra oluyor hala ama çok değil doktoruma sorduğum zaman bu çok normal her kadında beyaz akıntı olur dedi ve bol su icmemi önerdi ben bol su içiyorum siz yinede doktorunuza sorun