Munzurrrrr Kızlar esenlere giden oldu mu bu hafta oraya başlamayı düşünüyorum artık devamlı gideceğim yeri araştırmaya başladım esenler medipole gidip memnun kalan çok kişi varmış
Sifanurr Munzurrrrr ben gittim memnundum kendisinden burcu hanımdı doktorum ama kizim downlu olduğu için üniversite hastanesinde doğum yapmak mecburiyetinde kaldım tavsiye ederim burcu hanımı
zeytinkiz Munzurrrrr ben 12. Haftadayım 6.haftadan beri gidiyorum tugba kılık doktorum cok memnunum şimdilik. Cevremde giden cok kişi var memnun olmayan duymadım hem sezaryan hem normalden memnunlar yani 2. Sogumlarına bile hastane değiştirmediler. Ücretler de bayaaa uygun diğer hastanelere göre
1prenses1prens-moms Munzurrrrr elif Başol a gidiyorum ben iki arkadasimda onda dogum yaptı cok memnunlar 32+4 olduk şimdilik güzel 👍😊
Ebruliiim Ben gidiyorum kızlar nur cansu hanıma bu pazartesi günü de 2. Sezeyan doğumum olucak kısmetse. Çok memnunum ❤
Bebeklimm Bende iki doğumumu da orda yaptım memnunum ama doktorlar değişiyor sürekli Buda can sıkıcı olmaya başladı
Ebruliiim Zeyzey21 195 sanırım biz adliye calısanı olduğumuz için indirimimiz var 140 civarında ödüyorum ben
Hum69 Munzurrrrr Canım ben 31 haftalık hamileyim başından beri Emine Zeynep yılmaza gidiyorum çok tatlı çok konuşkan güleryüzlü bir doktor ben gayet memnunum arkadaşımda onda doğum yaptı oda gayet memnun tavsiye ederim
dorugunannesi34 Hum69 doğumunuz nasıl olucak acaba normalmi sezaryen mi doğum fiyatları biraz pahalı geldi bana normal doğum olunca gece vakti dogurunca hocayı çağırmak iki katı fiyatındaymis 🤷 muhasebe öyle söyledi
Munzurrrrr dorugunannesi34 benim eşime %25 indirim var medipol de biraz daha uyguna geliyor ama doğum da indirim kabul etmiyolar
Hum69 dorugunannesi34 doğumun nasıl olacağı son anakadar belli değil fiyatlarıda hiç konuşmadık canım daha
tavuklupilav Munzurrrrr ben gidiyorum Fatma Bilgehan doktorum ve memnunum 24 haftalığım en başı Elif başol’a gittin 2 sefer ve pek memnun kalmadım ama Fatma hanımdan memnunum zaten eltimde onun hastasıydı. Muayene ücreti 125 tl
Edadncl55 tavuklupilav ne zamandır gidiyorsun canım ? Renkli olarak gösteriyor mu bende bi sefer Burcu hanıma gittim suan kararsızım biraz
Mervekaynak Munzurrrrr bende oraya gidiyorum hemde ilk günden beri. Doktor emine Zeynep Yılmaz kesinlikle ama kesinlikle tavsiyemdir yardımcı doçent doktor öğretim üyesi