Prensenssultan 8 haftaya kadar kasık agrılarım vardi progestan kullanıyorum 8. Haftaya girdim sabah bir kalktım ağrı filan yok benden baska kişide böyle olan varmı acaba insan ister istemez korkuyor acaba progestandan ilgisi varmı
Minikasya Prensenssultan Canım ağrının olmasınımı istersin ? Ağrı olunca panik. Ağrı kesilince panik. Bazen anlam veremiyorum
Prensenssultan Minikasya öyle canımda insanın agrı oldugunda insan tedirgin oluyor olmayınca tedirgin oluyor acaba neden böyle diye merak ediyor insan
Prensenssultan burcinnb tesekkür ederim canım yok kanamam filan yok agri filan kesilince insan kendini hamile gibi hissetmiyor sanki