1 yıl önce kurtaj oldum ve sonra hamile kalamadim 2 ay öncesine kadar adetlerim düzenliydi yumurtaliklarimi çok iyi olduğunu söylüyorlardı istediğim ayda gebe kalmıştım şimdi 2 aydır adet geciktiği için doktora gittim pcos olduğunu söyledi daha önceki usg sonucları gösterdim önceden yokmuş ama şimdi var dedi sonradan böyle bisey olabiliyormu nasıl geçer. Internette doğuştan gelen bisey olduğunu felan yazıyor anlamadim..