Evet kızlar her gün 10.000 adım yürüyorum hurma yiyorum doktorumun tavsiyesiyle adaçayı içiyorum eşimle ikili ilişkiden de kaçınmıyoruz ama hala gelen giden yok sadece beyaz Bi akıntı oluyor nişan oldugunu bile düşünmüyorum 2 hafta önce doktorum 1cm açıklık ve silinmen başlamış fazla beklemezsin demişti ama hala bekliyorum suni sancı ve sezeryan beni korkutuyor bende hemşireyim ama beklemek cok yorucu herşeyim iz hazır cok şükür bu postu buraya bırakıyorum genelde bunu yazanlar ertesi gün doğuruyor bende de işe yarar umarım 🙏🏻