37+2 bugün çatı muayenesi oldum. Korkulu rüyamdı resmen😂 normal doğum istiyorum kısmet olursa ama ondan çok bu çatı muayenesinden korkuyordum, dün gece sabaha kadar uyuyamadım zaten🤭🐣 amaa gerçekten yazılıp çizildiği kadar ağrılı birşey değilmiş maksimum 10 saniye sürdü yada sürmedi. Çatım da normal doğuma uygunmuş çok şükür. Hiç korkmayın ve kendinizi asla kasmayın kızlar bir anda oluveriyor 🐥🙃