Merhaba hanımlar beni bilenler bilir 2 kaybım var 11 ay önce de oğlumu kaybettim bugun 22+1 haftalık olduk detaylı ultrasona girdik radyoloji uzmanına gittim cok memnun kaldım espri yaptı doktorum hep rahatlattı beni yaklaşık 35 dakıka sürdü minik oğlum hep gösterdi yüzünü güldüğünü yuttuğunu bile gördük herseyini yolunda şükür 27 cm 485 gr dedi herseyi haftasıyla uyumlu cıktı sadece su biraz fazla ama onu önemseme bebeğin herseyi güzel organlarında bir sorun yok bazen bebek pozisyonu vb seyden fazla cıkabilirmiş seker yüklemesi yapılacak 27 haftada biraz dikkat edeceğim bu ara cok karbonhidrat tükettim meyve makarna ekmek cok yedim bazen sebebi o da olabilirmiş bir de benim sol böbreğimde hafif genişleme ve kum mu taş mı ne varmış takip ederiz dedi bakalım inşallah hersey yolunda gider bundan sonra 🤲 🥰