MKrasnic Arkadaşlar bugün kontrole gittim 25+1iz , bebeğimin 32 cm 820 gram olduğunu ve gelişiminin gayet güzel olduğunu söyledi doktorum. Ama internette 34 cm gibi yazıyor. Bu hamilelik hormonlarından her şeye takar oldum 🤦🏼♀️ Sizlerde durum nasıl ?
MucizeAnnesii MKrasnic canım genetik faktörler var. Bu tür şeylere takılma . Diğer kontrolde de önde gidebilir boyu ve kilosu ☺️
Serendipity MKrasnic daha cok degisiyor boy ve kilolari benim bir hafta geriden geliyordu sonra one gecti iri bebek olucak dediler normal dogum istedigim icin endise ettim ama sonra haftasini yakaladi siz internetten bakip endise etmeyin bos yere her bebek kendine has, nasil ki yasitlarimizla boyumuz kilomuz bir degilse onlarin da bir olmuyor ve daha cok degisicek. Siz kimseyle boy ve kilo karsilastirmasi yapmayin doktorunuzu dinleyin sadece😊
BirMuallime MKrasnic canım ben de 24 haftakığım ama bebek 26. Haftayla uyumlu kilosu 980 boyu 33 34 civarı bence iyi
Sevilay_47 MKrasnicr bnde gittim canım 25+3 te kilosu 800 cıktı boyunu söylemedi hatasıyla kilosu iyi dedi nasıl ilerler bilmiyorum
MKrasnic MucizeAnnesii Serendipity BirMuallime Sevilay_47 Haftada 500 gram 27cmdi %97 persentil görünüyordu , iki hafta önde gidiyorduk , diyetisyen kontrolünde devam etmemi söyledi doktorum , internet de kafa karıştırıyor malum 🙈 teşekkür ederim, bir dahaki randevumuz 2 nisanda , bakalım ne kadar büyüyeceğiz 🥰🍒
ogrencianne35 MKrasnic 24+1 28 cm 780 gram ddi doktor çokta takılmayın sonuçta biz neysek çocuklar da öyle olacak genlere bağlı 😂
MKrasnic ogrencianne35 haklısınız , ay valla böyle post açanlara çok pimpirikliler diyordum 😁🙈 kendim de yaptım sanırım aynısını 🥰 teşekkür ederim