Tucee28- Merhabaa tatli annişler idrar yolu enfeksiyonu oldm 8haftalık gebeyim henüz antibiyotik yazdı doktr ama korkyrm bir zararı olr mu başka yollarla sağlığıma kavuşamaz mym
Esraakk Tucee28- inrar enfeksiyonunda düşük riski oluyor bnce o ilacı kullanın bende 10 haftalıklen kullandım
mrvears Tucee28- 37. Haftamdayım çok kez kullandım bu gece yatmadan yine içeceğim bir zararı yok ilacın enfeksiyon ilerlerse o tehlikeli canım bol boool su iç 😇
EEEEEEL Bence korkmani gerektirecek bir şey yok bende bir önceki gebeligimde idrar yolu enfeksiyonu vardı ve bende ilaç kullandım. Ama ne yazıkki doğumda bebegimde benim idrar yolumdan enfeksiyon kapmıştı ve 1 hafta hastanede kalmak zorunda kaldık