Canım inan o korku hiç bitmiyor bu benim 4.gebeliğim 3 kez kaybettim ama ilk kez bu kadar gebeliğim ilerledi 33.haftaya girdik hamdolsun 🥰 şuan evladımın hastane çantasını da tamamladım dua okuya okuya yaptım insan ister istemez Ya birşey olursa diye içimden geçirmiyor değilim ama hepimiz anneler olarak bol bol dua edeceğiz inşallah kucaklarımıza konacak pamuklarımız 😍🤲🏼🧿🧿