Ozlemserrt Şuan yarışım verildi sabah 8.30 da kollarimda inşallah ama çok fazla heyecanliyim ne yapicam
Dyg61 Ozlemserrt ne güzel ☺️ Doğumdan sonra bol bol su için hoşaf için sütünüz bol olsun nescafe için baş ağrısı için sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏻🧡
ikibalannesii Ozlemserrt Rabbim en kolay şekilde atlatıp yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım
Yaseminatik57 Sezaryandan çıkınca bizimlede paylaşırmısınız sezaryan acısı hissettinizmi bel altımı uyuşturdular yoksa genel mi belden altını uyuşturdularsa iğne çok acıtıyormu bizde ikiziz çok korkuyorum da cevaplarsanız sevinirim❤