Mavininannesiseyda Merhaba arkadaşlar çalışıyorum ve bebek geliyor diye işimin kolaylaşması İçin kurutma almayı düşünüyorum. Beko 8 kg lık baktım bugün A++ enerjili kullanıp memnun kalan var mı
[silindi] Mavininannesiseyda bende Beko kullaniyorum ve aldigim en dogru karar. Kullanmaya basladiktan sonra niye daha once almamisim diyeceksiniz.
Mavininannesiseyda Busraa89 benim çamaşırım Bosch ama kurutması aşırı pahalı bütçeme uymuyor Beko iyi fiyat verdi bi danışayım dedim teşekkür ederim 🥰
Mavininannesiseyda [silindi] Busraa89 benim çamaşırım Bosch ama kurutması aşırı pahalı bütçeme uymuyor Beko iyi fiyat verdi bi danışayım dedim balkonum çok küçük normalde bebeğe yaptığım odada kurutuyorum artık mümkün olmayacağı İçin arayışa girdim teşekkür ederim 🥰
[silindi] Mavininannesiseyda beyaz esyada tum teknolojiler ayni aslinda, marka sadece etiket. Kullanilan teknoloji ayni aslinda, fiyata gore almanizi tavsiye ederim.