bebetocuk Merhaba kızlar 20 haftalık gebeyim, çalışırken yani yorulduğumda falan karnımda sertleşme hani bebek toparlanıyor derler ya öyle bir kasılma oluyor bazen. Başka yaşayan var mı acaba?
bebetocuk Kuzeyufuk biraz olsun rahatladım, daha kontrolüme var çünkü erken gitsem mi diye düşünüyordum. Biraz takip edelim o zaman ☺️
Kbrnrgnc Bende de oluyo o sertlik hareket ettiği için olduğunu düşünüyorum bende bi sonraki gidişimde sorucam doktoruma bakalım
sedamom 2-3 kere benimde olmuştu canım, doktorum günde 1-2 defa kısa süreli oluyorsa sorun yok ama daha fazla oluyorsa normal değil demişti. Takip et bakalım ne kadar süreyle oluyor 🌸