Kızlar abartıldığı gibi birşey değil kesinlikle ben 38. Haftamda oldum doktorum da çok anlayışlı bir insan ben çatala oturdum geldi zaten jel sürülüyor, gayet güzel muayenemi oldum konuşarak muayene etti kendimi kasmadım rahat bıraktım size tavsiyem asla kasmayın rahat olun sonrasında azıcık bi kasılma gibi bişey oldu oda hemen geçti ve asla dayanılamayacak birşey değil. Tecrübemi paylaşmak istedim umarım içinizi rahatlatır😌🌸