[silindi] Merhaba arkadaslar, ayakli bebek kuvetleri hakkinda ne dusunuyorsunuz? Banyoda dusakabinim oldukca genis, kurup hep orada kullanmayi ve egilmemeyi dusunuyorum. Fakat cevremden guvenli degil gibi bilgiler aldim. Siz ne dusunuyorsunuz? Ne onerirsiniz?
Cicilibicili [silindi] ben de çok beğenmiştim ama aynen söylendiği gibi güvenli gelmedi. Çünkü bebek belli zaman sonra hareketli oluyo allah korusun bi kaza falan olabilir gibi düşündüm
NefesDeniz [silindi] Ben ayaklı küvet seti aldım. İkiz bebeklerimize hamileyim ve ilk aylar iki bebeği birden yıkamak zor olur sürekli eğilerek diye düşünüp ayaklı aldım. Aynen duşakabinde yıkamayı planlıyoruz. Ben alırken yorumların hepsini okudum herkes aşırı memnun kaldığını yazmış özellikle ikiz anneleri çok memnunlardı. Yani şöyle düşünüyorum 4-5 aylık oldular ve fazla hareketliler o zaman küveti duşakabinde yere koyup bende yere oturup yıkarım😀 Ama benim için ilk aylar çok önemli malum sezaryen dikişlerim olacak filan ayaklı bence çok kullanışlı olacak gibime geliyor.
[silindi] NefesDeniz bende oyle dusundum. yere oturup yikayinca istemsizce one egiliyor insan. siz hangi marka ve modeli aldiniz?
Cicilibicili [silindi] ilk zamanlad zaten file üzerinde yıkanıyo. 4. Ay itibariyle destekli oturmaya başladıkça zaten oturur şekilde yıkanacak.