Merhaba arkadaşlar bilginiz varsa yardımcı olabilirmisiniz bugün doktora gittik bebek ve kese büyümüş dedi kalp atışını duyduk ama kese dışında kanamam var düşük riski olabilir dedi progestan verdi yat bol su iç dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi ama çok korkuyorum 😔