Hbss12 ankaraya gittim orda ultrasonla baktı perinatoloji doktoru herşeyin normal gözüktüğünü ama kağıtlara bakıncada bi değerin düşük olduğunu down sendromlu falan olabilceğini söyledi her gelene ihtimal veriyorlar zaten neyse moral bozukluğu falan ordan çıktık ben yinede farklı bi doktora gideceğim dedim ve oturduğumuz yerde özel bi doktora gittim detaylı ultorsan yaptı herşeyini ölçtü baktı detaylı bakarken bizede anlattı kağıda baktığında kim sizi korkuttu bu zaten herkeste olan bi risk 1/10000 çıkabilceğinin en iyisi çıkmış bunlar seni endişelenmesin bebeğimiz gayet sağlıklı dedi çok şükür testleride baya inceledi öylece atlattık inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🌸🤲🏻