asiltosumm35 Ozbekfamily valla canim ben lierac aldim. Ki cok iyi dendi ki iyidir belki de ama bu catlaj oluyor ozellikle dogum sonrası bence kesin oluyor o yuzden cokda kafana takma
metehaninannesiii Huriyeolgn ben bebek yagu kullandim karnımın üstünde kırmızı şeyler çıktı niye olmus olabilir ki