Selcukmerve 12 haftaya yeni girdik kız bebek erkek bebek olarak cinsiyeti tahmin ettiren şeyler nelerdir aslı varmıdır acaba kızlar gelin azcık sohbet edelim ye tatlıyı doğur Hakkı’yı ye ekşiyi doğur Ayşe’yi sözü doğrumudur sizce ciciş anneler 🥰🥰🥰
Hafise Selcukmerve net bişe yok maalesef her annede farklı oluyo 😁 ekşi tatlı yüzün güzelleşmiş yada sivilcelenmesi karnın şekli vs kişiden kişiye değişiyo
Zeynep_ayaz Selcukmerve herkesin ki farkli 😄 ben oglumda eksiciydim erik tursu limon eksi ne varsa kokunu kuruttum simdi ise tatlici oldum 🤔🥰
annee27 Iki oglumda da farkliydi birinde eksi birinde tatli hic alakasi yok inan ki bundada eksi yiyorum bakalim ne olacak merakla bekliyorm 🌼😊
Selcukmerve annee27 🙃🙃ben kızımda hep ekşi yedim bu hamileliğimde tatlıya daha çok düştüm bakalım ne olacak henüz belli değil cinsiyetimiz☺️
annee27 Selcukmerve 13 haftalikta biz olduk ölümüne eksi yiyorum acikcasi oglum var bir kizim olmasinida isterim bakalim nolacak kizinin ultrasyon fotolari varmi benm oglanlarda hep kesenin sol tarafindaydi. Gecen kuzenimle konustum onun kizi olacak onunda sag tarafta acaba su ramzi teorisi tutarmiki %97 tutma payi varmis.
melissara Selcukmerve oğlum olacak 31. Haftadayım hep ekşi yedim genelde tuzlu acı çekiyor canım batıl inanç inanmayın😂👼🏻
annee27 Selcukmerve masallah buyuttmussun valla 😊 6 7 haftalik ult fotolarinda kizin kesenin ne tarafinda duruyor acaba bide suankini karsilastir bu bebis ne tarafta duruyor. Ben iki oglan solda bu sagda budefa kizi buldum hissiyati vardi bende ama doktor erkege benziyor kesin degil ama ddi yinede su ramzi teorisine guveniyom 🤣