Ulkuirem Kızlar pazartesi sezaryenle doğum yaptım salı günü iç kanama olmuş tekrar ameliyata alındım ve hala hastanedeyim sütüm indi ama göğüs uçlarım yara oldu emziremedikce göğüslerimde şişti lansinoh sürüyorum ama faydası olmadı ne yapmalıyım 😑
mlsmrtgl Ulkuirem merhabalar. Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyütün yavrunuzu. Garmastan pomad diye bir krem var tavsiye ederim. Ayva jelini deneyebilirsiniz. Uyurken göğüsleriniz açık uyuyup hava almasını sağlarsanız daha çabuk iyileşecektir.
asiltosumm35 Ulkuirem canim gecmis olsun oncelikle. Benim tecrube ettigim kadariyla lashion yaralari gecirmiyor gogsu nemlendiriyor. İyilestirici degil yani bence. Ben de cok agri cektim canim hametan kesinlikle al. Hem bebek icin pisige cok iyi geliyor hemde gogus ucu yarasina. Sonra birde organik zeytinyagi kesinlikle her emzirdiğinde veya sagdiginda zeytinyagi sur. Cok iyi geliyor