Mine123 35 yas üstü ikili tarama testinde yas riski cıkan lar, durumunuz nasıl? Nasıl bir yol izlediniz ve kromozom sayımı yaptırdınız mı? 🙄
anneadayi33 Mine123 bende bir sorun çıkmadı detaylıda iyiydi şuan için net birşey yok ama doğum için sezaryene alacak galiba yaş için
Emel38 Mine123 yaptırmadım.yastan dolayı riskli çıktım sadece doktorumda onemsemedi yolumuza devam ettik.. Ayrintili ultrasonda herseyimiz güzeldi çünkü oğlumun..yaşımda 41..
serenty_123 Mine123 Ben yaptırdım ikili test 37 yaşındayım yaş riski çıktı Test te bundan önce 3 kaybim vardı kromozom falan bakilmisti doktorum bebek gayet iyi bir sorun yok dedi Yaş riskini bekliyorduk zaten dedi ben önlem amaclı birde uzmana göründüm oda bebek gayet iyi bir sorun yok takma hiçbirşeyi kafana dedi
anneadayi33 Emel38 benim 28 haftalık 27 haftada büyük ihtimalle sezaryen dedi 36 yaşındayım bende normal doğum istiyorum deyince deneriz ama riske atmayalım dedi