Deniz1634 öyle öyle önemli olan sağlıklı olması. Bende miniminnacık doğmuşum. Annem kısa boylu kilolu. Babam da ortalama boy ve kiloda. Şimdi boyum 1.53 kilolu grubuna giriyorum bki’ye göre. Arkadaşım 5,5 kilo doğmuş. O da şimdi minnacık ☺️ ama çok şükür ikimizde sağlıklı bir bebeklik ve çocukluk geçirmişiz. İkimizin annesi de hiç yormadınız bizi derler. Şimdi de çok iyiyiz çok şükür. Kilo evet önemli ama tek başına sağlığın göstergesi olmuyor
Sağlıcakla dünyaya gelsin yavrularımız inşallah 🤲🌸