tubiii0106 merhaba hanimlar 35+3üm bgun ve yarin icin ciger gelistirici igne oldm 2 doz ognesini olduktan snra dogan bebekler kuveze giriyor mu yasayan var mi?
OzgeSahin2 tubiii0106 Cigerinden dolayi gelistirme ignesi olduysan solunumda sorun olmazsa girmez belki ama baska biseyden dolayi alabilirler mi bilmiyorum kuzum😘
tubiii0106 mavi2021 su an 38 e gun verdi de bebgim aceleci iste ciger gelistirici igne oldm bgun 1 doz yarn da 2.doz olcam bide serum baglandi rhatlasin die insallah 38 e kadar gder.
mavi2021 tubiii0106 ınslllah 38 e kadar durur . Bende ıkızlere gebeyım erken doğum riskim var ciğer gelıstırıcı ıgneyı doktor mu karar verıyor ne zaman uygulanıyor çok pahalı mı dıe sormak istiyorum
tubiii0106 mavi2021 hayr pahali deil 14 lira odedim ben. evt doktor karar veriyor bgun bakti auyum alt smirda nst de sancm cikti dedi yapalm biz nolur nolmaz
mavi2021 tubiii0106 14 TL hıc bısey . Çok pahalı bısey sanıyordum ama ne kadar pahalı olsa bıle alırdım bebeklerim ıcın .
tubiii0106 mavi2021 bnde oyle saniyordm annem aldi bana eczaneden 2 doz aldi 15 tl odedm dedi bnde yuksek biseydir diodm