Bende oldumm ama benımki reflüden dolayı ateş falan yok sabah kalkınca boğazım kuru gün içinde cok su içtiğimdee geçiyor ben ıhlamur ıcıyorum , zencelli ballı süt içiyorum , birde karbonatla gargara yapıyorum aradada parol alıyorum . Ama senınki cok fazlaysa doktoruna sorup kullan antıbıyotiğini .