Arzucelik Merhaba arkadaslar bugun transferimin 8 ci günü ve kahverengi lekelenmem oldu ama karnim agrimiyor cok az geldi durdu bu nedir acaba dün idrar negativ cikmisti
balarisi06 Arzucelik benimde transferden sonraki 10.gün pembe akıntı gelmişti kasık ağrısı eşliğinde canım ve hiç test yapmadım doktor hangi gün çağırdı ise o gün gidip direk kan verdim ve pozitif 🤲 yerleşme kanamasıymış meğerse o gelen leke 🥰 inşallahhh seninde öyledir test günün ne zamansa o günü bekle
Nrsn Arzucelik benimde 7.gun pembe leke geldi 11.gun kanda pozitif çıktı 🤲 seninde oyledir büyük ihtimal idrar için erken çıkmaz
Endo Benim transfer sonrası kanamam oldu şu an gebeliğn 5.ayımdayım korkma canım idrar testlerini de tavsiye etmem yanıltıyor insanı stresi arttırıyor gününü bekle direk kan ver hakkında hayırlısı olsun