masallarin bebis hareketlerini gun icinde hissedenler toplanalim ne kdr sklikda hissediyosnz ve en cok ne zmn bole uzaninca pıt pıt atiyor vurma gibi birseyler :)
Nur000 masallarin yorulunca uzaniyorum hemen pit pit vuruyor karnima 😂 bu arada 3 gündür hissetmeye basladim cok tuhaf bir his. 17 haftaligim
Dilek0809 masallarin uzanınca pıt pıt bi şeyler oluyor allahım inşallah bebeğimdir asla emin olamıyorum kendi kendime seviniyorum sonra diyorum inşallah bağırsaklara gaza falan sevinmiyorumdur😂 17+3 bugün bir kaç gündür böyle
Burculi06 masallarin 18. Haftadayım hissediyorum yemeği yeyip sırtıma yastık koyup bacaklarımı düz uzatıp oturduğumda hissediyorum tekmeleri☺️ Bazen aynı yere 6-7 kez ard arda vurduğu oluyo ☺️
HafizeFatih masallarin ayy valla bende de arada kalp gibi kasıklarımda pıt pıt atıyor ama ilk gebeliğim anlamıyorum bebek midir damar atması mıdır gaz mıdır😂🥰
Dilek0809 teachervera ben aslında gaz problemi olan biriyim gebelik öncesi de gaz olurdu hep bende bu daha farklı böyle göz seğirmesi olur da engel olamazsınız ya öyle gazı da çok iyi bildiğim için bebeğim diyorum artık başka bi şeyse de olsun ben mutlu oluyorum 😂
teachervera Dilek0809 doktor geçen hafta demişti artık hissedersen bebeği. Büyük ihtimalle bebektir 😊
Dilek0809 teachervera kaç haftalıktı sizin bana geçen hafta 20lerde hissedersin dedi iki gün sonra böyle oldu şu an 17+3 benim
S9014nur Dilek0809 evet uzandığımda hissediyorum. Ama bende de hep varolan gaz sorunu olduğu için başlarda ayırt edemedim ama şimdi artık eminim minik minik kıpırtı var 🥰
idilnaz 20+1 olduk henüz hiç hissetmedim normaldir inşallah gebelikten öncede göbekliydim yağ miktarı fazla dye hissetmiyorum dye düşünüyorum