litwine 14+2 yiz sabah uyandığımda sol tarafım şiş bir şekilde uyandım orada olduğu bariz belliydi ayağa kalktıktan sonra düzeldi doktora sordum bebeğin hareketlerindenmiş benim gibi erken dönemde bu durumu yaşayan anneler var mı 😇
isimsizbiranne litwine ben bebeği hissettiğimden beri sağda yaşıyor yavrucak 😂😂 sağ tarafı sevdi heralde 33deyiz şimdi hala sağdan sola geçmez hiç hep yamuk karnım
Gulsurmeli litwine benim kızımda sol tarafta 22 haftalığız hala sol tarafım daha şiş 🥰 dediğin gibi 14.haftadan beridir neredeyse
Mom080 litwine benimkide hepppp solda 😂😂 bazen bayağı belli oluyor dokununca sertlik çok net hissediliyor
litwine isimsizbiranne ben de hiç sağda hissetmedim hep sol bakalım ilerde nasıl olacak çok ilginç gerçekten ya 😂😂
litwine Gulsurmeli kendini belli etmesi o kadar tatlı bir duygu ki sabah uyandığımdan beri gülümsüyorum ilk tekmesine gelir inşallah sıra 🙏😇
litwine Mom080 sabahları özellikle oluyor bu bir kere daha olmuştu o zaman ufaktı şimdi kocaman bi şişlik gördüm sabah o kadar büyüdün mü dedim içimden şaşırdım 😂😂
Aysobaciniz Bebeğim şuan 8 haftalık, ve ilk ögrendiğimden beri hep sağ yumurtalığımda bir şişlik var kime sorsam sağ yumurta da döllenme olmuştur diyorlar ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ ileride nasıl olur
litwine Aysobaciniz 10. haftada sanırım bir kere daha başıma geldi bu şişlik olayı bana da sol tarafta oluşmuş gibi geliyor yavrum hep solda 😂
litwine Gulsurmeli elimi karnıma götürdüğümde hissediyor mu peki şu an erken belli etti ya kendini hisseder mi bizi eşimle benim elimi acaba yoksa erken mi