Bebisininannesi1202 Sudeeee evet keseyi salı günü gördük çok şükür iki hafta sonrada kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah
eskisehir8 Sudeeee İnşallah bizde bugün keseyi gördük doktorum biraz zor buldu gazın var dedi, sonra bulduk 10 gün sonra kalp atışı için gideceğiz inşallah 🙏
Bebisininannesi1202 eskisehir8 ay hadi bakalım hayırlısıyla sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😇🤰🏼