anneadayi33 ayni gün geldi hemen ama benim göğüslerin doğumdan 1 ay önce falan yara olmuştu.uclarinda kabuk vardi.dogum sonrası hastane pompa verdi o da paramparça etti goguslerimi sütle birlikte hep kan ve iltihap sagdim.tabi bebeğe veremedik mamayla beslendi.sutun hemen gelmesinin hic bi onemi kalmadı maalesef