Gamze-34 Bgun inanılmaz moralım bozuldu tsh değerım 4.103 faln çıkmış bıraz yuksek dedıler çok mu yuksek bebegıme bısey olmuş mudur acaba
tazeanneew Gamze-34 çok yüksek değil ama ilaca başlamanız lazım bi sorun olmaz çoğu gebede var ama , en son ne zaman test yaptırdınız kaç ay geçti kaç haftalıksınız bunlar önemli
Esosun Gamze-34 çok yüksek değil fakat düzenli tahlil yaptır birde doktorun sana dikkat etmen gereken şeyleri söyler yada dahiliyeye yönlendirir. Eğer yükselmeye devam ederse de ilaçla durdururlar hiç korkma😊
isimsizbiranne Gamze-34 korkma canım bende 4.2leri gördüm ilaç kullanıyorum şuan 2ye düştü çok şükür ilaç kullandığın sürece sıkıntı olmuyor 20leri görenler bile varmış allah korusun
Bsmlh Gamze-34 çok degıl canım ama ilaç lazım ben 55 bin küsürleri gordum kanser taramasına bile girdim Allah korusun🙈
Gamze-34 Çok kötüyüm ağlamaktan helak oldum bebeğime bakamadım mı acaba dıyorum 2 gün önce yaptırmıştım 14 hafta 3 gunluk hamıleyım acaba bebegıme zarar vermış mıdır bıde folık asit 22 çıktu ban fazla geldı ama doktor olması gereken değerde dedı