Kizlar 28+3 olduk 2 aylık hamileyken ücretsiz izne ayrıldım hala evdeyim hergun hareket olsun diye markete yürüyüşe çıkardım son 2 ayda 6 kilo aldım doktor bebek ters suyu az hareketi az yerinde sıkışık kilo almışsın hic beklediğim gibi değil nerde çalışıyorsun boyle dedi evdeyim dedim cok gezme o halde bilgisayar başında gec saatlere kadar kalma dedi kalmıyorum halbuki 2 de felan uyuyorum gec uyuma 10 da uyu erken kalk erken kahvalti yap dedi resmen 1 aydır ne umutlarla geldim ust üste sayınca neye uğradığımi şaşırdım