kivirciginannesi Kameray bende merak ediyorum. Kızımdan sonra kimyasal gebelik geçirdim. Spiral taktırmıştım. Onu çıkarttım şimdi istiyorum bi yandan korkuyorum aynı olur diye. Hayırlısı inşallah:(
anneadayi33 Kameray olabiliyor benim arkadaşımda bir kaç ay üst üste tekrarları ama herkeste olacak diye bir şey yok doktorunuza gidip tedavi olun bir sorun var ise
kahve-cekirdegim Kameray ben adet görmeden iki ay üst üste kimyasal geçirdim bir ay kendi isteğimle ara verdim şuan 13+3üz rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı şekilde nasip etsin 😊